7 Mart 2009 Cumartesi

Alaçatı ve Rüzgar

Sadece bir ay önce çektim bu fotoğrafı.. Her zamanki gibi rüzgarlı bir Alaçatı gününde. Canımın bana "ne istersen onu yapalım bugün, nereye istersen oraya gidelim " dediği günlerden biri.Bıkmadan usanmadan benimle birlikte savrulduğu günlerden biri..Aklımda ; o en sevdiğim rüzgar ve yüzlerce "an " kaldı.Bir anı yaşarken müzik de oluyor kulaklarımda hep ama, yazsan yazılacak bir şey değil ki , hani unutmayayım desem.
Bazen öyle güzel ki hayat, dönüp bakınca benim hayatım mı bu diyorum.Ben mi yaşadım o anları. Fotoğraflara bakıyorum bir daha bir daha benim bu evet. Böyle görünüyorum. Kendimi bir filmin sahnesinde, ağır çekim hissederken ben, rüzgar bence deli gibi savururken bedenimi bir geçmişe bir geleceğe , dışarıdan sadece böyle sakin böyle durgun -ve belki biraz da hüzünlü sanki-görünüyorum. Gülümseyen bir kadın fotoğraflara..Bir çift aşık sadece.. Alaçatı ne kadar alışıktır buna. Canım istemez benim fotoğraflarıma benzer fotoğraflar görmek, benimdir sanki o an, o yer.. Oysa köşedeki kahvede oturan bir kaç kişi için hep tanıdıktır o tatlı sevinç,çekilen fotoğraflar benzerdir hep.Bir kenti ilk kez yaşayanların sohbetleri aşağı yukarı aynıdır. Ama olsun.. Ben hep benim kılarım o anı. Bizim kılarım. Bir fotoğraf karesinde ne görür insan,o yeri mi sadece..Kırmızı andıç kuşu -ki hiç görmedim,var mı gerçekten bilmem- neleri anımsatmıştır bana da bu fotoğrafı böylesine sevmişimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder